Värsta cykelturen, någonsin.

Vad har man gjort idag då?
Svar: Samma som alla dagar. Framför datorn. Eller pianot, som en brytare.
 
Jag vet inte vart dagarna tar vägen? Vaknar tidigt, vid halv nio och tiden bara slukas i ett naffs?
Ser till att få någorlunda med frisk luft åtminstone, så nu på kvällen drog jag ut på en cykeltur.
Min värsta cykeltur, någonsin.
Jag har nämligen smittats med en förkylning utav min mamma och cykla är från och med nu förbjudet i detta fall.
Känns som att mitt immunförsvar försämras med åren? ANDRA gången detta året, uuuuuuuh...
Så nu sitter jag här vid datorn igen och ska bara kika på allt möjligt hela kvällen.
Nostalgiserier på Netflix och Geordie Shore, bäääääst.
Lyssnar på Emily Osment också, inte finns det någon som inte sjunger på Disney!
Från i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

ingen orsak :D tackar söta du :)
hoppas du haft och får en fortsatt fin kväll :) KRam

2015-05-02 @ 21:10:01
URL: http://sampa.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback