Friidrottsserie?

Ellinor följde med hem idag för att testa på friidrotten och sova över.
Hon sa att hon vill testa mer, så jag blev jätteglad! Hon sa också att hon kunde varit testperson om jag hade skapat en friidrottsserie på youtube, haha. Det hade varit något.
Blev 15min joggning, några spjutkast och sedan spurtträning med några låga häckar.
Vi kom hem och såg klart Cameron Dallas film "Expelled", den har betyget 5/10 och det var exakt det jag tyckte också. Medelmåttig.
Självklart har vi sett Mumsmums också!
 
Bjuder på en gammal bild på oss, real love.

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Jättefin blogg! Trevlig helg! :)

2015-05-22 @ 17:14:53
URL: http://ohras.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback