Snowboard.

Vänner och snöiga backar är allt som behövs för en kalasbra dag! 
Strålande sol och dubbelsiffrig värme också!
 
Well Elina, hur gick det med snowboarden nu då? 
Jag har överlevt och mina förväntningar var inte större än så det gick. 
Jag & Jesper kom ner för backen, vissa gånger hade vi allt under kontroll... I några sekunder.
Kan säga att vi skrattade och ramlade antagligen mest.
Respekt för snowboardåkare. 
 
Efter två åk kände vi att vi testat klart (haha), så vi bytte till skidor och åkte i parken. I slutet blev vi alla en stor grupp och åkte de sista åken tillsammans. Åkte min första svarta backe bland annat!
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback