Too deep thoughts.

Varför har vi bloggar? 
Den frågan.
 
När sommaren började hade jag egentligen tänkt stänga ner bloggen.
Kanske tagit upp den när jag bosatt mig och börjat gymnasiet. Ha ett koncept med bloggen, lägga ut projekt man gör i skolan och dela med mig av.
Men jag kan heller inte se mitt liv utan en blogg, den har blivit lite ångestframkallande. Men slutar jag inte nu, hur länge kan jag fortsätta?
Utan att ljuga så är vi människor bekräftelseberoende.
Varför fota om ingen ser bilderna? Varför köpa kläder om du inte visar upp? Varför göra äventyr ingen får veta av?
 
Jag ville bli stor på min blogg, nu har jag tröttnat på den tanken. Så varför fortsätter jag?
För min blogg är ingen blogg man blir känd på, jag skriver ju bara om mina dagar?
Samma med youtube.
 Förstår ni vart jag försöker komma?
Jag behöver alla sorts svar och all sorts hjälp jag kan få.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback