Skitdag eller inte?

Jag vill säga att jag haft en skitdag, men å andra sidan ska jag också alltid överdriva.
Kom en hel klunga med folk genom dagen idag! Samtidigt som det är kul när det händer något, så är man mot förmodan lika glad när det inte händer något. Men hände fler saker och på det så cyklade jag. I spöregn.
Blöt som en tusenårig bläckfisk som ätit för mycket sushi var jag och hade solglasögon för att kunna se något, vad tänker människor om det tro? 

Jag åkte iallafall på kickboxning. 2 veckor utan det har känts som 1 månad och idag var sista gången.
Blev statisk uppvärmning med styrka och sedan sparring, sparring, sparring. 
Bra sätt att avsluta det på.

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashion blog

Känner igen mig i din första mening så mycket! Är likadan. Hoppas du får en fin torsdag tjejen! Massor med kramar!

2015-06-18 @ 11:05:49
URL: http://vveronicas.com/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback