OINTRESSANT BRÖLLOP.

Är det något jag inte förstår så är det dessa kungabröllop. VAD ÄR DET INTRESSANTA?
Jag har för många frågor kring detta ämnet som jag inte kan se bort. (+ att allt verkligen är tråkigt.)
Tråkig mat, tråkig stämning och varför måste det vara så LÅNGVARIGT allting?!?
Det enda som intresserar mig är mannen i ära, Carl Philip. (Och söta kungen)
 
Hur blir man inbjuden? Hur träffar du någon i kungafamiljen? Hur är en helt vanlig dag för dem?
Ni som sett på det hörde ju att man inte ens kunde säga "ursäkta, jag ska gå på toa". 
Nej, bröllop ser jag inget vettigt i just nu.
 
Så till en annan sak, Anna & Jimmy kom förbi en sväng och Anna fixade en frisyr på mig.
Det var allt.

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Haha så sant. Förstår inte det som är såå intressant ;)

2015-06-13 @ 23:02:47
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Sara

Jag tycker verkligen det är helt ointressant då jag inte är så glada för att vi har kungahus i Sverige. Tycker det läggs alldeles för mycket pengar av oss skattebetalare på detta !

Svar: Rätt!
Edsbergar'N!

2015-06-16 @ 08:52:55
URL: http://www.baakochmaat.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback