MEDVIND.

Dagen började i Tanums shoppingcenter.
Åt asiatisk buffé och är det något med deras shoppingcenter som är bra, så är det maten. SANNING.
Gick sedan snabbt fram och tillbaka på Grebbestads brygga innan vi for till vallen.
Jag ska vara ärlig med er och säga att det var hård konkurrens.
Inte mycket i antal, men tillräckligt för att komma 4:a i både 80m & 200m, men jag är nöjd.
Jag blev precis klar med båda grenarna innan störtskurar kom ned. Var på DM på samma ställe för 2 år sedan och kastade spjut i hagelskur, vädret är med andra ord alltid rätt! (...)
 
Tillslut vill jag säga, att jag hade nummerlapp 1. ETT. FÖRSTA. UNO.
UNDRAT UNDER ALLA MINA TÄVLINGSÅR VEM SOM FÅR NUMMERLAPP 1, ALDRIG SETT NÅGON OCH SÅ ÄR DET JAG. Ballt.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback