Mätt kl. 22.15.

Igår var det kvällspass i kiosken och idag var det morgonpass.
Tusen gånger bekvämare att öppna upp kiosken faktiskt, får ut mer utav dagen.
Å andra sidan uppskattar jag kvällspass, lugna morgnar och kvällsol.
Det flöt på bra med glassugna människor idag iallafall, när William kom och skulle byta av mig kom det en rush jag hjälpte till med.
 
Karin & Oliver ska sova över här och under dagen har även hans tyska föräldrar varit på besök!
Blev en riktig frossa utav mat, 4-rätters!
(FÖR EN GÅNGS SKULL ÄR JAG FORTFARANDE MÄTT KLOCKAN KVART ÖVER TIO PÅ KVÄLLEN)
Vi tog bilen en snabbrunda till sjön nu på kvällen och det var min liveupdate det!

Kommentarer
Postat av: ISA

tycker också det är härligare att börja tidigt och få sluta ;) hehe!

2015-07-12 @ 12:18:16
URL: http://isabyl.devote.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback