6 punkter:

Liseberg var bättre än någonsin!

1. Vi prickade in det så himla bra, blev sol och korta köer och är det kort kö på Balder - då vet man att man har lyckats!
2. OCH MECHANICA?! FREAKING AWESOMEEE!
3. Åkte ALLT vi ville åka, inte ofta det hända och PÅ DET, vann jag en liten twistpåse på första försöket OCH en liten nallebjörn på 4kr! (Det är så nära vinst jag kommer, okok)
4. Vi åt ben&jerrys och på en restaurang där jag tog godaste (och vackraste) laxburgaren jag skådat OCH vi alla gick Gasten. Aldrig velat slösa 40kr på det förut men det var faktiskt ganska skoj att se alla så rädda!
5. Jag tog mycket kort med mobilen i åkattraktionerna. Tillochmed i ATMOSFEAR, HÖGST UPP AND I FELT LIKE SUCH A REBEL.
6. Tillsist ville jag haft pris för att vara den blötaste i Kållorado & Flumeride. 
Kan det bli mer Liseberg än det här?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback