Vardagsliv.

Nu går lovet mot sitt slut, SKÖNT.
Självklart älskar jag att ha lov, men jag blir så fruktansvärt rastlös efter någon vecka ifall det inte händer något, som det oftast inte gör.
Jag strosar bara runt hemma och sitter framför datorn.
Har på mig pyjamas dagarna i ända och sticker inte näsan utanför dörren. 
Sen är man inte trött förräns fram på natten heller och vaknar inte framåt 10, mörkret faller snabbt och det finns inte mycket man kan göra. 
 
Trots att skolan med all dess innebörd inom TID, så måste jag ha den. 
Jag måste ha det trötta ansiktet på morgonen men som senare piggas upp utav kompisarna, går skoldagen ut och sedan gör sin aktivitet tills sent på kvällen. Då går jag bara in på datorn på kvällen, äter något, tar en dusch och sover för att göra likadant nästa dag. Det är så jag funkar och det är så jag vill ha det just nu. 
Det gäller att upskatta de små sakerna som livet ger dig. 
 ________________________
Jag ska också sluta göra bloggen till ett måste, har jag inget intressant att berätta så skriver jag inget heller.
Bloggen kommer fortfarande bli bra uppdaterad med "Veckans bästa artist", "Inspiration day" osv och å andra sidan kommer det säkerligen hända flera gånger i vilket fall, det ÄR ju trots allt min dagbok och ibland är det kul att gå tillbaka i arkivet och veta hur skoldagen var just då eller se hur man såg ut just den dagen. 
Bild från årskursen jag gick i när jag startade denna bloggen.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback