TVÅ FRÅN NYÅR.

Idag ska jag fortsätta med den stora klädhögen 'cause, I'll tell you... Det är ett projekt.
Sedan känner jag för att ta en springtur(?!), eller kanske rida? 
Jag hade också tänkt redigera en video, men jag tror jag ska göra om den imorgon vilken dag som helst, (bara mitt hår inte ser ut som det lila monstret i Dumma Mej), och se några fotoredigeringstips. 
 
Bjuder på två ifrån förra veckan. Vi åt fondue, pannacotta och gick upp till muren i Göteborg för att se fyrverkerierna.
En plats jag helt klart kan tänka mig att vara på några år framöver.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag såg din kommentar på en annans blogg om storlekarna på eyecandy-wear, och jag undrar, om du beställt någon bikini där ifrån och vilken storlek det var och om storlekarna var stora respektive små? Jag har storlek 70C i byst och en omkrets på 91cm, i midjan har jag 68,5 cm, och runt rumpan så har jag ca 90 cm runt. Tycker du jag ska beställa storlek S eller M i denna bikinin http://www.eyecandy-wear.com/products/copy-of-neoprene-magaluf?variant=899371391 jag är jättekluven kring detta och vill gärna ha svar så fort som möjligt. Tack på förhand.

Svar: Har svarat dig på mailen!
Edsbergar'N!

2015-01-06 @ 15:49:10

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback