HEMSEDALEN. ❤

Woah, min soffa. Mitt Wifi. Min brödrost. Min Leia. 
 
Jag är hemma ifrån Norge efter fyra dagars skidåkning. 
Allt var ju nytt för mig - liftkort, sittlift, kilometerlånga backar och visst, man hatar när det skaver, bränner, är kallt eller man måste staka... But, I LOVED it anyways. 
 
Nu i slutet när man verkligen kom in i det och hoppade på alla små gupp som fanns, tillochmed åkte genom skateparken(!), så var det riktigt tråkigt att lämna.
Åkt i sååå många olika delar utav backar, åkt i snöstorm, åkt i en sådan motvind på bergstoppen så man fick staka I NERFÖRSBACKEN och haft perfekt sällskap.
Provade också på skoter, "riktig" tacos (föredrar "fejk" till 100%) och fick uppleva Norges & Hemsedalens UNDERBARA natur & berg.
Vissa som varit i Alperna var tillochmed imponerade!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback