1 KILO GODIS FÖR 5 KR!

DAGENS STORA HÄNDELSE: Coop's utförsäljning utav natur- och lösgodis. *!*
Jag, Ellinor & Isabell satt i matsalen när vi fick höra det och slängde i oss maten för att springa upp och hinna köpa innan klockan ringde in.
Jag är nyttig, för jag köper inget onyttigt själv. Men blir man erbjuden, får det gratis eller såhär billigt - då har det tillochmed en annan smak. Smakar bättre. (HAHA SNÅLJÅP FRÅGETECKEN)
 
Jag hade min första pianolektion med den nya läraren och han verkade bra, sedan följde jag med Isabell hem och när tiden kom så drog vi till innebandyn. MISSED IT MORE THAN I MISS MY PHONE WHEN I CAN'T FIND IT. 
Vi gjorde bra ifrån oss och jag ska verkligen försöka få dit fler!
Kom hem och duschade direkt innan jag åt en stor kvällsmat och nu tar jag snart ett fotbad och avrundar kvällen.

Kommentarer
Postat av: Wivica

Snygg bloggdesign du har! :)

2015-01-14 @ 23:02:58
URL: http://www.nouw.se/mergratis

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback