VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG.

Asså ORD, vart är ni?! I need you to describe this freaking day...
 
Jag hade en SÅ bra födelsedag i skolan, de sjöng för mig TWICE, grattade mig massor och mitt squad nafsade i oss mina nutellamuffins MED extra nutella.
Fick också presenter och upptäckte, ännu en gång, hur asdfghjkl fina vänner jag har. ❤
 
Jag kom hem nu ikväll och kom in till ett nedsläckt hus och på bordet stod en tårta.
"Är det strömavbrott? Har mamma bakat tårta?!" tänkte jag, men sen börjar musik spelas och GUNILLA, ISABELL & ELLINOR KOM UT GENOM DÖRREN?! Blev så förvånad & glad så jag började gråta, bästa överraskningen någonsin?! Blev totalt lurad alltså, haha!
Så pizza & en tårta blev det till kvällsmat, nu - duscha och PLL!
❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Sofie Westberg | sofiewestbergs.se

Låter som en superbra dag! Grattis i efterskott! (:

Svar: Åh tack! <3
Edsbergar'N!

2015-02-05 @ 10:45:40
URL: http://sofiewestbergs.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilken fin dag det låter som du haft! :) Grattis i efterskott! :)

Svar: Det hade jag helt klart, tack! <3
Edsbergar'N!

2015-02-05 @ 15:15:04
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback