Training is good, training is life.

Yo!
Innebandyn idag började med bra uppvärmningar, pass & skott.
Matchen blev ju rena motsatsen.
Jo men, visst gick det okej, men hur mycket flummade vi inte?
Roligt like crazy dock, tårar i ögonen av skratt och det är detta som gör innebandyn så.himla.kul.
Kickboxningen: joggning, styrke- och balansövningar, nya kombinationer utav slag/spark...
Vi delade också upp oss två och två för att köra 2 "lekar".
Skottkärran var den första och får man skryta, så var ju jag räääätt bra på det. ;)
Sedan skulle man göra squats med en på ryggen och folk måste börja lita på mig att jag klarar det, haha!
Avslutade med att mata slag, som vanligt.
Innan allt detta, imorse, gjorde jag också styrketräning hemma eftersom jag var på Överby igår (köpte skor, ringar, tröja, byxor) och då inte hann det. 
 
Nu när det inte är någon skola behöver jag inte stressa med stretching, dusch osv, så jag ska börja med att käka & slappa en stund!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback