Sista lovdagen.

Var nyss ute på en promenad med mamma och pappa, både vitaminer & frisk luft!
Sen var det också bra för min mage, åt så mycket frukost så jag fick ont, haha...
Måste tipsa om nötmixen, äter den hela tiden! Cashew, jordnöt, russin, torkad papaya och allt är osaltat!
Jag hade planer på att rida, men har svårt att ta mig till någon utav hästarna och därför vill jag ha något annat att göra så jag tar vara på vädret, men vad?
 
Annars funderar jag och mamma ständigt på resemål...
Jag har inget större behov av att åka någonstans nu, för mina resemål är antingen för långt borta eller dyra. 
Men jag har lovat mamma att ta med henne till Australien när jag blir äldre, försöka åtminstone. 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Australien vill jag också åka till. Verkar så fint där! Finns många ställen jag vill åka till, och jag hoppas att jag kan resa jorden runt någon gång. Vore så häftigt!

2015-02-22 @ 14:38:22
URL: http://babustylee.webblogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback