Morotsmuffins & knäckkakor.

Jag & Sakhi blev klara med våra muffins snabbare än geparden själv idag och Anton & Marcus brände sina knäckkakor och gjorde allas dag!
Isabell & Johan var så snälla och gjorde glutenfria knäckkakor, eller rättare sagt, knäckchips, haha... För lite mjöl ledde till en ny bakelse - Mycket coolare, lika god!
 
Påväg hem, as always.
Var dunderhonung idag och hoppades på en intensiv träning, men benen mina var inte på min sida och jag är besviken.
Annars har jag haft det bara bra.
Hade idrott, bara vår klass och jag & tjejerna gymmade ena halvan och andra halvan HOPPADE JAG TRAMPETT! Glad? JA!
På gymmet blev det ben & armar, vet ju aldrig vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att baka!

2015-02-10 @ 22:01:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Ida - foto & häst

men såå gott! :'D

2015-02-13 @ 11:43:02
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback