KICKBOXNING.

 
Såhär var vi igår efter 3 timmars träning! ;)
 

Nu på kvällen hade jag min vanliga friidrottsträning, var ganska trött men fick gjort några starter tills på lördag.
Då beger jag mig till Karlstad och springer lite!
 
Men till igår... Innebandy först.
Både innan träningen igår och idag så tog jag en powernap, så var halvt på i början. 
Vi värmde upp, gjorde den djävulska helgerundan, några övningar och sedan matchspel. 
Sedan väntade vi en timme och jag måste bara fråga... Har någon av er köpt 'Coops naturella kvarg' någon gång och håller med om att deras lock är hemska att öppna för att det skvätter överallt, haha? 
Kickboxningen började. Hade förväntningar på styrketräning och att få lära sig några slag. 
Först sprang vi, jättelänge. Sedan knogarmhävningar och visst, i ens egen takt funkar det men de ville ha någon sekunds plankaposition på det och DET, mina vänner, var svårt. Några fler övningar och sedan fick vi lära oss ställning samt raka slag & krokar. Avslutade också med att slå konstant på en säck i 10x8 sekunder.
Längtar tills man får lära sig ninjakicks! 
Det var iallafall det jobbigaste jag utövat någon gång och nu har jag ont, haha.
Sa någon starka handleder & axlar? *:-)*

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback