Emoji & Hamsahand.

Nu på lovet har jag gjort mycket. Mycket dötid.
Försökt att plugga, leka med katten, spela musik... Någonting som sliter mig ifrån tekniken.
Så jag började rita. Jag som inte ens kan det. 
_______________________________
Idag höll jag faktiskt på bättre än annars på cirkelträningen och efter det hälsade jag på mormor, så fick mig en promenad i... Vädret.
Brukar inte klaga på vädret. Det får vara soligt, det får vara molnigt, men när det bara är som något konstigt grått filter och ruggigt... Nej.
 
Jag ska tvätta håret nu och sova, går upp tidigare imorgon för att hjälpa till på klassbandyn i Rådahallen tillsammans med några vänner. Dagen fortsätter med gym, zumba och sleepover hos Ellinor! WOO!
Inledde ju inlägget med att berätta att jag ritat så slänger in två bilder på det då också!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback