Achtung die kurve.

HEY GUYS!
Ännu en vecka fullt utav träning avklarat, ett lätt zumbapass!
 
Haft en jättebra fredag och jag önskar er detsamma!
Dagen började med en "håltimme", sedan matte och ett so-prov som jag blev nöjd med!
Pianospelande på musiken och "valfri lektion" istället för bild då läraren var i Stockholm med 8:orna och då slog tanken mig att... Det var ett år sedan(?!) vi var där själva.
 
Men jag tog datorn direkt och gick in på Curve Fever aka mitt och klasskompisarnas beroende!
Spelar det nästan varje gång vi har datorn, men bara med varandra för jag har testat att spela med random men jag blir alltid utkastad eller lämnad... Satt i slutet och tog kort, bra avslut!
Och förresten, KLÄNNINGEN ÄR BLÅ & SVART - JAG SER GULD & VIT, VET NI VARFÖR???
De som ser den i vit & guld ser den i UV-ljuset som lyser på den, SÅ DET BEROR INTE PÅ VILKEN HJÄRNHALVA, HUMÖR, FÄRGBLINDHET ELLER NÅGOT. 2015:s största händelse, definitivt.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback