Pasta primavera.

Detta var enkelt, smaskigt och mättande, like!
Kyckling, haricots verts, lök och morot i en krämig sås tillsammans med pasta.
 
Jag förstår inte varför folk irriterar sig på fiskmåsar? Jag ser det som ett tecken på sol, för jag har aldrig tänkt på ifall de låter när det regnar?
En bra tisdag i skolan, men jag vet inte om gymnastiken asså... Tror jag är stressad både inför tävlingen och att min del troligtvis snart är slut i Vänersborg eftersom jag börjar i Göteborg på gymnasium efter sommaren, så kanske är lite tom. Eller bara ofokuserad och paranoid fortfarande, om man inte ska vara så djup, eheh.
Imorgon har vi, från en sak till en annan, np i Engelska! Nu tar det sig! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback