"Nu är det slut på veckan".

Som fredagsmys-låten lyder är jobbveckan nu ÖVER och jag hade en jättebra fredag faktiskt!
Började med uppsats i Engelska nationella som jag hoppas blev bra, efter det var det bara en lång rast och framför oss låg 3 timmars projektarbete. Jag, Isabell & Ida hade tänkt filma idag men pågrund av brist på kunskap på Imovie och datorer segare än Riesen så fick vi endast gjort musik och text. Wiiiie...

Avslutade dagen bra, som vanligt, med zumba och nu ska jag baka, äventyr imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Thell Jansson

Hade också uppsats idag i eng np!

2015-04-24 @ 20:43:56
URL: http://linneajthell.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback