Minilov.

Nu är jag duschad och klar för ett minilov där det vankas... Ingenting.
Min onsdag startade iallafall med en håltimme sedan chill spanska och urtråkig svenska. 
Inte kom jag hem tidigt dock, för nästan hela gruppen hade studiestöd i träslöjd!
*insert sarcastic happy smileys here*
 
Jag vill inte hata mycket, men är det något jag verkligen anser som ett rent helvete, så är det slöjd.
Ugh, kommer rusa till Kina (eller åtminstone till restaurangen) av glädje när jag slipper den föralltid.
 
När den var gjord kom jag hem och efter några timmar åkte jag till kickboxningen.
Vår ena tränare var inte med idag men det gick jättebra ändå!
Tränade mycket på friktion och reflexer.
Fun fact om dagen också: Den svenska sommaren har börjat!!! Ena stunden var det sol, men inte glömmer man haglet och spöregnet - allt på samma gång.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback