Latisha.

Är ni också paranoida ibland och tror att något dåligt händer bara för att ni bryter en rutin?
SÅ ÄR JAG OCH JAG HAR BEVIS PÅ ATT DET FUNKAR NU. 
 
Idag tog jag inte min väst jag brukar ha under ridvästen och tänkte "tänk om något dåligt händer nu för att jag inte tar den", VAD HÄNDER?
Jag ramlar av.
Latisha är ju hopplös, bokstavligen och jag blev tillsagd att inte lita på henne för fem öre. VILKEN LÄTTNAD ATT HÖRA DET, MMM...
Men det är så det går, bara att hoppa upp igen och ha med tårta nästa gång!
 
Förutom detta hade jag laborationen i No-nationellt idag, vi får se slutresultatet!

Kommentarer
Postat av: bexollila

Vad tråkigt att du ramla av men du har bra positiv tankar bara upp och köra på igen!

Svar: Yes!
Edsbergar'N!

2015-04-21 @ 08:50:05
URL: http://nouw.com/bexollila

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback