En torsdag med häckar.

Häckar stod på schemat idag, så jag började jogga upp och stretchade ut min träningsvärk så jag kunde sätta igång.
Det gick bra tycker jag. Fick till 4 steg mellan varje och höjde benen så nu kvarstår bara överkroppen.
Testade också ett hopp på tävlingshöjden, helt sjukt att jag vågade hoppa det när jag var 9 år?!
Får ju inte glömma att berätta om dagens prov heller!
Jag var inte nervös. Inte för att jag kunde något, bara att jag inte kan vara nervös, haha.
Vill aldrig heller säga ifall det var lätt eller inte förräns jag ser resultatet. Blev mycket ekologi, mycket utveckla själv. Båda första delarna kan alltså ha blivit lite luddiga och labbrapporten blev som den blev.
Efter det tränade vi inför nationella i engelska och sist hade vi spanskaprov som jag tror gick bra!

Kommentarer
Postat av: Malin STuart

Herre min jesus vad cool blogg! Totalt älskar headern!

2015-04-16 @ 21:05:09
URL: http://malinstuart.blogg.se
Postat av: Amanda CL

jag skulle ALDRIG komma över haha :P

sv: det är det för mig med, därför det känns så coolt att komma dit :D

2015-04-17 @ 10:11:32
URL: http://amandacarlberg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback