Mexikansk soppa & bröd.

Gymnastiken gick bra, glömde stretcha bara, oops...
Men vi gjorde tumbling, trampolin och trampett.
 
Dagen i skolan då? - Haha, aw well... Konstig gympa (JA JAG SÄGER IBLAND GYMPA ISTÄLLET FÖR IDROTT, GO AHEAD, KILL ME??), och sen på hemkunskapen så gick brandlarmet FÖR ANDRA GÅNGEN. 
Vi kom tillbaka in iallafall och börjar känna mig riktigt wifey faktiskt som kan laga mat helt själv, ehehm...
Min grupp i hemkunskapen är iallafall så jäklans go!
Skriker, pratar och är dumma nog att ta chilikrydda i handen. *klapp* 
Mitt bröd blev gott men Lisa & Anton gjorde soppan som blev stark och äcklig. Var roligt att skämta om.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad gott!!

2014-09-24 @ 17:10:19
URL: http://byfia.com
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-09-24 @ 22:20:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback