Letar gymnasium...

Ni vet hur fredagarna ser ut för mig. 
Först skolan där allt går långsammare än att göra julskinka typ tills efter lunch, sen äta (smörar macka hemma framöver istället för att 'råna mig själv' för samma sak, om ni fattaaar eheh) och sist ett roligt zumbapass med goa kompisar för att sedan vänta på att komma hem medans killar spelar innebandy.
 
Men idag är det en annan dag och jag sitter och letar gymnasium. Det är ju snart dags, waaah! Ofattbart.
Jag vet att jag vill gå i Göteborg och har i några år nu varit säker på linje men sen dök ett annat drömyrke upp i huvudet på mig vilket skulle leda till en annan så där finns en kluring...
Mamma berättade iallafall att vissa gymnasium har öppet hus snart, så kommer nog åka och kolla in några där då! 

Kommentarer
Postat av: Vendela Sandell

Men waah!!
Ska du flytta till Göteborg när jag flyttar därifrån??!:)<3

2014-09-21 @ 11:11:30

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback