Dagligt stretchschema.

Träningen gick (tyckte jag) riktigt bra idag, men har nåt såpass träningsvärk (som alltid) i hela ryggen & nacken enda ut till nyckelbenen sen igår. En massage skulle inte sitta fel...
 
Innan träningen så följde Ellinor med mig hem, vi såg säsongsfinalen av Teen Wolf.
Smart jag är som hoppar till slutet när jag inte sett något mer av serien förutom 2 avsnitt, haha!
Och före deeet, så hade jag en kort och lätt onsdag. Bl.a så pratade rektorn hela första passet, sen lyssnade vi på kommunpartierna hela andra och snackade om krig.
Att människor gör så mot varandra, people vs people. Sick.
 
Hittade ett stretchschema jag fick för flera år sedan, har aldrig orkat göra det (ovanligt eheh), men kanske är en bra idè?  
Nä, nu ska jag hitta något att ha på mig imorgon (girlproblems) och sen gå och lägga mig tror jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Att stretcha regelbundet är absolut en bra idé! Glöm bara inte att värma upp musklerna först så du inte sträcker dig. Börja med en promenad eller ett helt vanligt träningspass så är stretchschemat perfekt sen!

2014-09-11 @ 16:00:36
URL: http://elinshealth.blogg.se
Postat av: Elin

Fin blogg förresten. Bilden i din header är helt magisk!

2014-09-11 @ 16:00:59
URL: http://elinshealth.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback