Bra fredag!

Ph: 1. Innan zumban, kan jag bara sluta förneka att jag hatar sallad?? /2. No /3. Outfit /4. Kompisar! 
 
Hola amigos muy bonito, te amo mucho! (Skrev detta reeally quick, så stämmer det stämmer också mitt betyg, hoho)
 
Mina fredagar är ganska chill. No, matte, So - lunch - musik, bild. 
Gjorde sedan ett zumbapass som kommer ge mig mer träningsvärk än när jag går upp för skoltrappan en trött morgon, typ!
MIN SPORT-BH STÖTTAR FÖR MYCKET ELLER NÅGOT OCKSÅ SÅ FÅR ONT I NACKEN, *pray*

Kom iallafall hem och tryckte i mig tacos & kladdkaka oooch... FÄRGADE & TOPPADE MITT HÅÅR! 
Färgen är amazeballs, ska försöka få den på bild inom kort! 
Som pricken över (INTE "i:et") ett tyskt U också, så installerade jag om blogg.se på nytt och såg att det uppdaterats, awesomeee! 
Men nu ska kudden få besök utav mig, wish me luck tomorrow maybe? /E

Kommentarer
Postat av: Em

SV: Åh, tack fina du!

2014-09-05 @ 22:29:45
URL: http://justanothervoice.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback