Tsunami från himlen.

HUJEEEDA MIG (Elina turned into Lönneberga), VAD DET REGNAR?!
Kommer bli nästa Skåne för några månader sedan...
Nej men allvarligt, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta efter att ha sett kompisars snapchats...
Säkert flera som kommer saknas imorgon, blir ensammare än den sista pizzabiten som alla är för mätta för att äta upp. (JUST KIDDING, DEN SPARAR MAN JU TILL MÖÖÖRA)
 
Och i detta skulle vi gå till idrotten för att ha friskis&svettis också, HÅLL HÅRET SÅ TORRT DET BARA GÅR är mottot at that moment.
Fortsatte på olika filmer 3 lektioner utav 5 och skrev klart min krönika med skön musik i lurarna.
Bra dag, trots allt. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback