Fyllda vaniljbullar.

På rubriken ser ni vad vi gjorde på hemkunskapen idag - OÄÄÄNDLIGT GOTT!
Och med oändligt menar jag att de var inte så mättande så ville jag, kunde jag ätit upp alla mina 10 stycken (!!) på en gång!
 
Resten av skoldagen var bra, att börja dagen med film klagar man aldrig över och sen zumbade jag på gympan och så var det SO.
Gymnastiken... Njae, jag tränade ju på en sak jag behövde, men vet inte om jag kom mycket längre...
Och igår var det ingen ridning, istället löshoppning. Intresset fanns inte hos mig för fem öre.

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Ååh, vad gott det ser ut! :D

Svar: Det var det! :D
Edsbergar'N!

2014-10-14 @ 21:28:16
URL: http://jjuliaa.blogg.se
Postat av: VERONICA - fashion blog

Det är då det godaste! Mummmms! :) Ha en underbar morgon som leder till en grym dag tjejen! Kramar!

2014-10-15 @ 07:42:47
URL: http://vveronicas.com/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback