Nudlar med tillbehör.

Lövbiff, nudlar och wokad paprika, chili & majs ser konstigt ut,
men tar man på chilisås så blir det faktiskt bättre än vad man trodde.
 
HOLA BANANAS LOCA!
Hur var er tisdag? Min var bra! (Tack Elina för att du frågade mig eheh)
Engelskaprov första timmen som jag tyckte gick  lika bra som Skönheten & Odjuret passar med varandra (glömt berätta det men jag såg den på höstlovet, åh vad jag tyckte om den hihi!), sedan teori på idrotten, film på So:n och hemkunskap.
 
Gymnastiken är jag riktigt nöjd med idag faktiskt, kom en lång bit framåt på en sak!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ju gott ut! Men är väldigt hungrig själv just nu också så ;)

2014-11-12 @ 16:33:39
URL: http://hannnafoto.blogg.se
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Ser super gott ut!!

2014-11-13 @ 00:07:15
URL: http://emeliece.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback