Throwback friday:

2 maj 2013, exakt ett år sedan, var jag i skolan?! *What*
Varför var vi det?! 
Och 2 maj 2012, exakt två år sedan, var jag i Turkiet. 
 
Haha, iallafall, MORNIN'!
Fortfarande inte gått upp ur sängen, men har ätit frukost och ringt supporten ang min telefon.
Idag ska jag äta, rida & (troligtvis) zumba! POWER!
 
Jag har inget mer att säga och jag har bildbrist såatteeeheh... :$
Ska ta en dusch och starta fredagen! (Det är fredag va?)(#Lostinspace)
Jag tävlar dessutom om att bli 'veckans blogg' hos fina Josefin, kolla in hennes blogg! Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Ha en bra helg! :)

Svar: Tack desamma! :D
Edsbergar'N!

2014-05-02 @ 13:08:05
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: MATILDA

Ha en toppen fredag! :) kram

Svar: Tack, ha en fortsatt bra kväll! Kram :)
Edsbergar'N!

2014-05-02 @ 14:12:37
URL: http://matildays.forme.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback