REGULAR SHOW. ♥

Filmen var faktiskt rätt bra så ta och se den vettja! 
Inatt drömde jag en konstig dröm. Jag & mina föräldrar skulle visst äta middag hos en kille så jag cyklade dit. Av någon anledning var två småungar med mig också men aja, TO THE WEIRD PART: då kommer det en megastor robot-hund-drake-liknande sak som mina föräldrar fightades mot på sagohästar + massa mer. Hahaha, asså jag orkar inte sånahär överdrivande random drömmar...
 
Aja, får ta och göra något med mitt liv nu! ELLEEER, så tar jag och ser något avsnitt av "Regular Show" först. 
(OCKSÅ SÅ RANDOM OCH SÖT OCH ROLIG OCH HAHAHA)
Tycker alla ni kan kolla på den och sen säga:

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Ibland drömmer man helt knasigt.

2014-05-29 @ 13:45:46
URL: http://lifeofjohanna.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback