På en onsdag kan man se ut såhär:

Jag är alltid glad när jag är påväg till innebandyn, lätt att det är en bra sport.
Men ändå är jag ofta sur när jag går därifrån då jag tyvärr inte är förtjust i tränaren.
Jaja, så idag var alltså träningen not far from bad, fast det var mest för att vi inte riktigt kom igång med något...
 
NU är det dags för kvällsmellis (MAT IGEN JAPPJAPP, 24/7 DET ÄR RÄTT DET), medans jag också ser igen alla videos jag missat oooch sen somnar jag och vaknar upp till torsdag. Vakna upp till lördag skulle också sitta fint dock. Eller sommarlov kanske. Eller när jag är 18. TÖRNROSA TEACH ME HOW YOU DID IT?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback