My love.

HÖRDE JAG HELG?!
Nä, typ inte för att imorgon åker jag tidigt och städar en camping & på söndag är det KONFIRMATON! *!!*
(Detta betyder iallafall att jag kan vara uppe hur länge jag vill, EHEHMOHAHA! :ppp)
Skoldagen idag gick, liiike I aalways say, snabbt.
Sen hade vi genrep inför söndag då och det kommer bli dunderbra!
Har jag några läsare som konfirmerats? HOW WAS IT DUDES? 
Ph; Spräckte ballonger och köpte ananas&banan-smoothie idag.
Och hörni, har glömt blogga flera dagar nu men ridningen i måndags gick väldigt bra och träningen igår gjordes det inte så mycket på men kääändes i mina ben fulla med träningsvärk. Så, nu vet ni det då.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback