Dålig skräckfilm och goda chips.

Nu ska jag sova, går upp tidigare än för skoldagar imorgon för att hinna träna före.
(MEN WOHO ÄLSKA SOVMORGONAR OSV?)
 
Var så sugen på dillchips. Åkte till Konsum för att köpa dillchips. Fanns inga dillchips. Fick ta några andra istället.
Satte på en skräckis, men den var bara inte läskig, bara psykiskt konstig...
FATTAR INTE VISSA PRODUCENTER VAD LÄSKIGT ÄR FÖR NÅGOT?
Var väl lika bra det dock, för jag som inte ens ibland vågar gå upp på övervåningen kanske inte borde bli så rädd ändå då. Eheheh, but I'm FEARLESS!
Annars idag var jag med mormor och valde konfirmationspresent. :3
 
Och skoldagen gick ganska snabbt, gjorde inte så mycket överhuvudtaget.
Kändes iallafall såå skönt med fredag, denna veckan var riktigt svår att gå upp ur sängen på morgonen!
Men nu är det helg, ska bara ta det lugnt och ta bort mitt nagellack 'cuz...
NÄ JUSTE, JAG HAR JU GYMNASTIKTÄVLING IMORGON!
Ska upp tidigt så jag hinner förträna 07.15 imorgon.
CALL ME CRAZY BUT I DO WHAT I HAVE TO DO. 
Wish me luck, please, mina ben är inte peppade... Men jag är!! 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

de chipsen kanske man ska testa :D

Svar: Alla chips kanske man ska testa, eheh... ;)
Edsbergar'N!

2014-05-10 @ 10:50:23
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sara Karolina

sv; Alltså åh, tack snälla du! :')

2014-05-10 @ 11:07:10
URL: http://sarakarolinas.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback