Citatet - so perfect.

Skolan gick snabbt men då jag var way tired så var jag ofokuserad.
(FÖR DE SOM BRYR SIG :PpPp)
Sen sista konfirmationsträffen innan genrep på fredag, det gick jättebra OCH vi fick både korv & glass!
Nu ska jag käka och drar mig sedan mot innebandyn trots att mina ben är lika döda som döskallar! HEH!
(Finns det en sjukdom som gör att man blir hungrig hela tiden förresten? For real asså, inte för att det är ett stort problem isånafall hihihi, 'cause I like to eat. God dammit.)
HASTA LUEGO IKVÄLL OCH HÄR FÅR NI EN BIIILD! 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

KORV OCH GLASS! Wow, de satte verkligen mitt i prick ;) kram ♥

2014-05-14 @ 20:48:06
URL: http://vilmala.blo.gg/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback