Bra springväder ändå.

Vi sprang 3.7km på träningen, tänkte först "why the fudge bestämde jag mig för att springa Vårruset" men sen gick det på jättebra. Absolut inget som rensar tankarna dock, haha like wait whaaat?
Vårruset är ju 1.3km längre än det där så hoppas på det bästa! 
Sen också hoppade lite häckar och längd. I regnet.
Fick masserat mina vader också, satan vad stela de var!
Nu har jag suttit framför datorn en stund och jag fattar inte vart tiden tar vägen?!
Voy a comer algo ahora, duscha + stretcha och sen se Eurovision och bli lite äkta swedish igen!
(Ojoj här är man mångspråkig! A+ walla nuvava) (det på spanska betydde "nu ska jag äta något" BY THE WAY) 

Kommentarer
Postat av: Pauline

vilken fin header du har!

Svar: Tackar tackar!
Edsbergar'N!

2014-05-09 @ 09:02:43
URL: http://lillafrokenhurtig.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback