You need me, I don't need you.

Hello! Wazzup? I'm back in the building. (Sorry Anty, jag snor det for now eheh)
Åkte till Konsum förut och hämtade ut ett paket! :D 
Visar er senare vad det var i, för vid fyra ska jag in till Mellerud för att vara med på Earth Hour-konserten!
 
Men nej, nu när det är så bra väder får jag sätta på shortsen och gå ut och fota lite! 
Så mycket lite väder kan göra med humöret, vill bara gräva den där jäklans tunneln till Kina och bada i en taco-dräkt typ, haha!
 
Mamma köpte ett påskägg igår också, dooock så blev det ett jag-äter-när-jag-har-tråkigt-på-en-fredag-ägg eheheh... Skiter i nyttigheten framöver, det är ju bara tråkigt?! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback