↓ Snicksnack.

Bamse var bra som dunderhonung, bara det att man är äldre och insåg att han är typ 40 år med barn & allt... Eheh.
Mer då? - Hann snacka med Hassel en stund, ätit en äcklig chokladpudding och gått runt i Mellerud med Isabell.
Tänk er det bästa ni vet, så är Isabell, hihihi. ♥ (Vet att hon läser och älskar mig nu)
Blev tyvärr ingen video denna helgen heller, är lite seg på det nu asså...
Men lovar att försöka nästa vecka!!
Då jag iallafall inte har något mer att göra, så ska jag väl försöka att se klart "Modig" som jag hann se 5 minuter på igår innan jag somnade.
See ya later, gladiator!
(Ohmy kom på det bara sådär wow) (A i ämnet "kreativt spontantänkade" som inte finns <333)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback