Såhär såg det typ ut idag... ↓

Bilden är inte tagen idag men ni kanske fattar då att det kommit snö.
EXCUSE ME? - INTE ENS 1:A APRIL ÄN SÅ NO TIME FOR JOKES </3
Här börjar alla bli glada och få vårkänslor, men NÄNÄ, asså man gillar bara snö första månaden...
Över det så har jag vart på den underbara platsen där drömmar krossas, aka skolan, eheh.
Sen rullade det mot konfan där vi bara går igenom hur konfirmationen kommer gå till + övade sång & piano.
Tillsist en go innebandyträning, och nu sitter jag och borde egentligen ta itu med mitt träningsvärk men äsch - tänd ett ljus och låt det brinna typ! (..wat..?)
Jag ska packa till Estlandsresa nu så, hare gött, haaj!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback