Rather be.

HALLOJSAN CRAZYBANANAS!
Har eran dag vart bra? - Min har vart ganska bra!
Alla ämnen vi hade gick jättebra, sen var det äntligen god mat i skolan (ätit 'gröt-ris' till äckliga grytor ett antal gånger nu så maten är en höjdpunkt), + att jag stack tidigare från konfan och var hemma en stund innan jag hade en väldigt bra innebandyträning faktiskt.
OCH NU, MÄNNISKOR/SKALBAGGAR/VAD NI ÄN ÄR, SKA JAG SE PLL. #Spänd
Vissa säger att det inte slutar idag? :o
Jaja, gjorde "muggkaka" alldeles nyss (kladdkaka gjord i mikron typ = tiiips!), som jag toppade med fil & hallon. M to the UMS på allt detta asså!
/Väst & tisha: fått från syrran & jeggins: Kappahl./

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback