Best quotes come from cats.

Skippade träningen, man behöver dagar då man bara kan vila ut.
(Eeeeller, så kanske jag är lat.) (<- Det låter ju faktiskt ganska trovärdigt liksom, ehehe...)
KALLAS ATT LEVA LIVET PEOPLE. KALLAS ATT JAG-SKA-DANSA-ZUMBA-IMORGON-SÅ-ALLT-ÄR-LUGNT-ÄNDÅ.
 
Känner ni också att ni ibland har så fantastiskt intressant liv så ni bara har såå mycket att berätta? 
- Nä, tänkte det. Inte jag heller. Därför läser ni denna bloggen. HÖHÖ
 Lika bra att avsluta medans ni fortfarande har tid att leva erat glamorösa liv, insjunkna i soffan likadant som jag. (WOOPS DÄR GICK DEN TIDEN VISST ÅT TILL ATT LÄSA DENNA MENINGEN thihi)
Ahhh, Älskar er twinsis. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

favorit bloggar? :)
motivera varför :D

2014-03-14 @ 09:18:52

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback