Sunday at its hottest.

Igår drog vi till Robins båt mitt i natten och snackade en stund, det var trevligt och somnade runt halv 3.
Sen idag så låg vi nere vid vattnet och solade, sen stack ju jag till gymnastikuppvisning och det var jätteroligt att hoppa runt där på airtracken, hihi!
MEN SÅ VARMT DET VAR, svettades så fort jag kom dit och nu har 'tan lines' efter linnet. *applåd*
HADE INTE MIN ÄLSKADE SOLKRÄM HELLER...
Åh, det har vart två bra dagar det här. ♥
Men jag & Therese ska laga mat nu så kika in här ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: jessy

HAHA vilken härlig bild!

2014-06-11 @ 00:21:12
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback