Studentfirande.

Bild från igår.
 
 Precis påbörjat vägen hem. Festen har varit jättetrevlig!
Fyllt med bra människor, söta bebisar & hundar och en underbar stämning. Älskar verkligen dem. ♥
Tog bilder som kommer ut imorgon!
Skolan var lika oproduktiv som igår.
Gjorde nada alla 3 timmar, sen åkte jag nog på någon förkylning imorse för fick ont i halsen och tät...
(Skyller på att jag var tvungen att gå upp så tidigt och komma till skolan 07.10*!*) + att vägen dit tog såå lång tid och sen behövde jag hoppa in i ett proppfullt bagage och försöka göra mig bekväm för att alla skulle få plats... Yiha. Och juste, BILEN BÖRJADE LUKTA DÖD RÅTTA. Aldrig varit så trött på en åktur.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback