One word: HEMMA.

Somnade fyra inatt, för planet blev 4 timmar försenat och sen tar det en stund hem.
Det gjorde mig mindre glad + att vi blev bjudna på lunch pga förseningen, men där kunde jag inte äta något så jag kände bara: *Livet <333*
Hade himla myror i kroppen så länge vi inte gjorde någonting också, så på planet måste jag ha sett konstig ut som vred & vände mig i det lilla sätet, haha...
 
Nu ska jag iallafall fixa frukost som blir VÅFFLOR.
Ser ut att börja åska närsomhelst också... KUUUL.
Men jag har haft världens bästa vecka och har en hel del bilder som kommer läggas ut + videos som ska klippas ihop!
Vi var på ön "Sao Miguel" och den rekommenderar jag starkt! Mer om allt, lateeer.
 
Och tack, Gunilla, för att du var så snäll med bilderna i gästbloggningen. :-):-)
Love you, eller vad man brukar säga. 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback