Nemen hallå där!

 
 
 
TJOHO ALLIHOPA 
GÄÄÄÄÄSTBLOGGARN HAR ANLÄNT 
Jag är precis lika rolig som ni tror jag är 
hoppas ni tror jag är rolig, eheheh :s 
kort fakta om mig: 
namn: Gunilla <----- all you need to know? 
 
jag är som ni antagligen fattat, en underbar kompis till Elina och hon älskar mig. :* (och jag henne såklart) 
Jag och Elina när vi är som vackraste... (Nyvakna och otroligt tröga) 
om någon undrar: ja är tilL vänster :3 #likasombär #nästan 
 
Skrev lite med Elina förut, och HON HAR SIMMAT MED DELFINER. 
JAG ÄLSKAR DELFINER. Men hon hälsade inte från mig till dom </33333333 
dom till och med skrek efter henne #heting 
Och hon har badat under vattenfall och i varm källa osvosv..
själv...
så har jag denna veckan lyckats ta mig upp ur sängen och lägga mig framför soffan (framsteg) 
haha, avslöjar allt hon antagligen tänkt berätta.... Aint mah problem :*
  
 
Avnjut bilden. hihi hon kommer antagligen aldrig låta mig skriva är igen menhon sickade mig denna självisen förut och den var väldigt söt. allt för hennes läsare! 
 
om hon låter mig så kanske jag kikar in snart igen, 
avslutar med ännu en bild på oss
PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA FRÅN MIG (kanske elina också) 
 
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback