Banana split.

åä**************************************************************************************
*********************************....;;;ÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääö''''''''''''''''''''''''ääääääääääääääääööö
 
Det här över, mina vänner, är äkta ord ur en kattunges hjärta. (Eller tass rättare sagt, hoho)
_______________________________________
 
Varit och ätit kvällsgott hos mormor, så nu blir det en film & SUPERSIZED OSTBÅGAR! (Ja, jag behövde capslock:a det där för det var viktigt.)
Idag har jag ätit mycket. Och det är ju inget som helst fel med det. Så vad tror ni inte att ni får för bild? 
- EFTERÄTT JAG ÅT FÖRUT SÅKLART! :D
Med detta, halvkonstiga inlägg, säger jag klart slut för idag.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott :D

2014-06-30 @ 23:04:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: MY VESTLUND '

MUMS!

XOXO

2014-07-03 @ 18:23:12
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback