2 BROKE GIRLS.

Lördag är dagen och Karin, Anna + pojkvän & pappa kommer hit. Så det blir ju lite mysigt! 
 
Och såhär ligger det till nu; Nu på sommaren så kanske uppdateringen blir sämre, för ibland kanske jag inte orkar göra tidsinställda eller uppdatera regelbundet. Just so you know, att blogga ska ju inte kännas som något måste liksom. Inte kul att vara fast vid datorn hela dagarna, när jag kan göra andra saker.
 
Började iallafall se på "2 Broke Girls" igår och änsålänge har jag tyckt det vart ganska bra! 

Kommentarer
Postat av: Ichigo

Ja! Jag äskar den serien!

2014-06-14 @ 12:55:44
URL: http://kawaiichigo.bloggo.nu

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback